sâmbătă, 2 mai 2015

Vis de-o zi

Vreme îndelungată te-am aşteptat printre rânduri nescrise doar ca să-ţi pictez dorinţele mele în cuvinte şoptite pe tâmple..
Clipele se scurgeau una după alta şi timpul mi-a apus iarna în primăvară şi mi-a înflorit o vară în care vântul gândului tău a început a adia peste mine.
Nopţile au prins a ne încătuşa gleznele gândurilor în marame de vise şi zorile dezlănţuiau furtuni de priviri numai de noi înţelese.
Fiecare nouă zi ne găsea îmbrăţişaţi în dorinţa de cunoaştere a celuilalt şi fiecare secundă trecea printre vină şi durere.
Mâinile noastre mângâiau vise şi buzele noastre sărutau fericiri promise..
Trupurile noastre dansau după muzici necântate încă, undeva deasupra lumilor..
Sub gândurile noastre îmbrăţişate tăinuiau doar norii, cu tărâmul lor alb ascunzând pământul.
Treptat mi-ai dat drumul din braţe şi mâna mea s-a odihnit în mâna ta, dar numai pentru o vreme..
Pluteam încă deasupra norilor fără să te vad, fără să te aud..
Viscolul tăcerii îmi înfiora pielea şi mâinile noastre îngheţate s-au desprins..
Am alunecat sub lumea noastră de vis şi m-am prăbuşit singură la pământ.
De atunci, în jurul meu este doar fumul singurătăţii care arde..arde..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...