luni, 19 ianuarie 2015

Forma maxima

Vrea sa va spun de la inceput ca eu nu am nevoie de o cura de slabire. Nici dupa sarbatorile de iarna cu mese imbelsugate pe care le-am traversat de curand. dar, asta nu inseamna ca nu sunt interesat de un mod de viata sanatos, de-o alimentatie care sa imi confere un stil de viata normal si plin de sanatate. Asadar, aflat intr-o permanenta miscare prin online-ul romanesc dupa informatii despre stilul de viata sanatoos am dat de site-ul: www.forma-maxima.ro Un site pe care am inceput de azi sa-l rasfoiesc deoarece sunt articole interesante, informatie de buna calitate, iar pentru cei/cele care doresc o cura de slabire nu-s deloc de neglijat sfaturile pe care le-am citit.
Ma opresc la un articol pe care l-am citit chiar azi: "Motive excelente de a consuma rosii" Rosiile sunt un izvor de sanatate. Un aliment extrem de bun si necesar in alimentatie care contribuie la intarirea organismului uman. Printre numeroasele proprietati, as sublinia bogatia acestei legume insaruri alcaline. De asemenea as mentiona reducerea concentratiei de uree si combaterea constipatiei - licopenul fiind direct responsabil, are un rol important in eliminarea din intestin a rezidurilor. Se spune ca: "o molecula de licopen are puterea de a distruge 13 radacini de virusi ce provoaca cancerul". Are si-o multime de beneficii pentru piele mentinand-o elastica si foartefina. Medicii ne recomanda consumul unei rosii pe zi pentru a beneficia de o piele sanatoasa, doza de vitamina C si-o inima sanatoasa. Sa revin la site-ul forma-maxima.ro, ca sa va spun ca puteti gasi de la sfaturi pentru o cura de slabire , pana la tratamente de infrumusetare si machiaj.

Un comentariu:

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...