duminică, 29 noiembrie 2015

Am intalnit oameni minunati

Se spune ca fiecare om pe care-l intalnesti in viata, il intalnesti cu un scop. Ma bucur ca pe unde am umblat, am intalnit oameni minunati, oameni cu suflet si de incredere, pe care ma pot baza si care se pot baza pe mine. E un schimb reciproc de incredere si mai mult de atat...de prietenie. Apreciez fiecare gest pentru ca oamenii sunt cei care ma motiveaza sa merg mai departe, ei sunt cei care ma inspira, ei sunt cei care imi incarca bateriile si ma fac sa spun: "Am avut o zi minunata", indiferent ca sunt in metrou, ca ma aflu la facultate, ca ma aflu la job sau merg pe strada. Prietenii imi sunt a doua familie!!! Universul merita multumirile mele ca v-am intalnit, ca v-am cunoscut si ma pot bucura de prezenta voastra in viata m



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...