marți, 21 aprilie 2015

Gazduire site

De ceva vreme ma framanta un gand, sa-mi achizitionez un domeniu si un hosting nou. Este dorinta de a mai urcat o trepta in mediul online. Stiu ca nu v-am spus pana acum, dar eu am luat-o asa pas cu pas...N-am vrut sa ard etapele...Cum vazusem un blog de pe platforma blogspot. com care a fost mutat pe domeniu.ro si dupa ce am citit un articol de pe investitii.biz,  m-am hotarat sa fac si eu acest pas important.
Unii ii spun investitie si nu-i contrazic. Si, cum in navigarile mele, de zi cu zi, am gasit platforma pentru gazduire site , am transferat un blog de pe platforma blogspot.com, pe un domeniu.ro si culmea la ultimul update de pagerank, am primit pagerankul pe care il avem pe subdomeniu... eu mi-as mai dori unul cu care sa o iau de la zero. Dar, asta-i o investitie sau mai bine zis, un proiect pentru inceputul anului. An Nou care ne bate la "poarta".

Asadar, o sa va intrebati, pe buna dreptate, de ce am avut eu nevoie de un provider ale carui servicii de gazduire, nu le prea stiam foarte bine!! Simplu! Pentru ca firma respectiva are experienta pe piata aceasta si multi ani in oferirea de servicii de web design. Preturile mi-au parut a fi ok! Ce a fost atractiv pentru mine a fost faptul ca transferul de la o alta firma sau subdomeniu s-a facut rapid si in mod gratuit. Deci, fara sa am prea mari batai de cap. Diferenta dintre un domeniu si un subdomeniu, pe scurt, este ca aceea dintre un proprietar de casa si un chirias. Si, cum preturile nu sunt foarte mari si usor de achizitionat, pot spune ca se merita si face toti banii, mica investitie.

Ce am vazut eu la cei cu care am decis sa merg in continure? Pai sunt in acest domeniul de multi ani si folosesc servere rapide. Au toate serverele protejate prin firewal. Acesta fiind un aspect foarte important!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...