joi, 13 aprilie 2017

Ghiozdan minecraft

Poate il stiati sau poate nu il stiati. Acest magazin online pe care l-am descoperit, azi pe net, comercializeaza produse pentru copii. Magazinul cu pricina are multe oferte pentru un ghiozdan minecraft.

Sa va spun cum l-am descoperit eu! Un amic, care are un copil mic, cauta de ceva vreme un ghiozdan, dar ceva mai special si m-a rugat sa-i caut prin online, cateva variante de ghiozdane.
Cateva chestii importante, de stiut:
-Magazinul ofera garantie pentru produse.


-Se acorda un drept de retur al produsului, in cazul in care produsul e cumva defect sau alte probleme ivite.
- Produsele sunt in conformitate cu ultimele standardele de calitate si omologate in conformitate cu normele in vigoare. 
Din ceea ce am reusit sa citesc, navigand pe site-ul lor, exista promotii si de kendama grip.
Ghiozdanele atasate  in fotografii sunt recomandate pentru amicul meu, sper sa-i placa!


Daca aveti copii puteti intra si voi pe site, sa alegeti un ghiozdan. Cand ai varianta online pentru cadouri, zic... ca-i util sfatul si magazinul acesta, mai ales ca se apropie sarbatorile pascale si odata cu el aglomeratia specifica sarbatorilor. 

Asadar fiti pe faza la ofertele speciale, sezonul reducerilor a inceput!


PS. "Termenul de livrare prin curier este de 48h de la ridicarea coletului de la expeditor"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...