luni, 16 mai 2016

Recomandare-Ciuperci cu ficatei de pasare

Recomandare-Ciuperci cu ficatei de pasare Azi, dimineata am dat peste o revista si rasfoind paginile am descoperit aceasta reteta! Deci, nu-mi apartine ! Eu am modificat-o pe ici pe colo si adaptat un pic cantitatile de ingrediente pe care le voi folosi.
Vorba aceea: „Mai taie din ele”, si-am taiat pentru mine… Pentru a pregati acest deliciu culinar avem nevoie: -400 grame ciuperci, pot fi folosite si cele din conserve -250 grame ficat de pasare -100 grame cascaval pe care-l radem, pe razatoare fireste:) 150 grame orez 2 cepe -sare -piper -untdelemn Dupa ce venim de la piata sau hipermarket, cu aceste cumparaturi, ne apucam sa le preparam. Simplu! Taiem ceapa marunt( nu ca la Masterchef, ca nu-mi iese) si o calim in untdelemn alaturi de ciupercile taiate felii. Cand apa lasata de ciuperci se mai evapora se pune sare si se ia de pe foc. Ficatul se prajeste in untdelemn. dupa gustul fiecaruia se presara sare si piper. sa nu uitati sa-i stropiti din cand in cand cu apa, pentru a nu se usac. Pe un platou ii asezam alaturi de ciuperci si putin orez, pe care l-am fiert si peste care am presarat cascaval ras…
Deci, urati-mi, va rog spor la treaba!!! S-aveti o saptamana delicioasa!:) Pentru mai multe retete culinare dati click pe acest link http://savour.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...