joi, 7 mai 2015

Cum se consuma taratele de ovaz

Tarate de OvazAsadar, cum se consuma taratele de ovaz?

 Aceasta intrebare mi-am pus-o si eu atunci cand am aflat de ele. Taratele de ovaz sunt un aliment indispensabil in cura de slabire.
Ovazul este unul din cerealele care au un rol important in reducerea substantiala a concentratie de grasimi aflata in sange.
Ovazul contribuie astfel la scaderea in greutate. Fibrele au o capacitate importanta in absoarbere de grasimi si zaharuri alimentare aflate la nivelul tubului digestiv. Pentru ca organismul nu poate digera aceste fibre, ele sunt eliminate si, in acelasi timp, se elimina si grasimile sau zaharurile existente in exces.
Tot atunci se elimina si o parte importanta din toxinele care rezulta in urma procesului de digestie. Fibrele dau si o senzatie de satietate un timp indelungat.
Taratele de ovaz eu le consum de regula in iaurt. O ceasca de de tarate din ovaz puse in iaurtul degresat cu o ora inainte de a le consuma sunt cel mai usor mijloc de a fi consumate. Acestea furnizeaza organismului in jur de 160 de calorii.
 Mai trebuie stiut faptul ca taratele de ovaz au capacitatea de a preveni anumite suferinte metabolice. Spre exemplu pentru cei care sufera de diabet, acestea regleaza concentratia de zahar din sange si reduc necesarul de insulina .
Taratele de ovaz, au cu adevarat, multe calitati si trebuiesc adaugate in alimentatia sanatoasa. Se recomanda consumul de 4-5 ori pe saptamana. Pentu o dieta sanatoasa eu le folosesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...