joi, 23 aprilie 2015

Creare site in limba romana

                                                  Creare site in limba romana

Acum, nu cred ca o afacere mai poate sa nu fie prezenta si in mediul online, fie ca vorbim de un simplu site de prezentare, fie ca vorbim de realizare unui magazin online...Aici lucrurile sunt un pic mai complexe. Introducere fiind facuta, vreau sa va spun ca eu sunt adeptul creeari de magazine si site-uri in lb. romana. 

Acum vreau sa va dau si argumentul pentru care indemn sa se aleaga o gazduire web in Romania si nu in alte tari (sa zicem wordpress)?
Asadar, ce avantaje prezinta crearea unui site in Romania? Pai:

Viteza de incarcare a unui site pe domeniu de gazduire in Romania este net superioara celor de afara. Asta vi-o spun din propria mea experienta.
In al doilea rand, este valabila si optimizarea seo. Atunci cand optimizarea este facuta in limba romana de catre gazduirea in limba romana, google va aprecia mai mult aceasta chestie. Asta presupune ca informatiile scrise si pe care doriti sa le transmiteti ( fie ca-i un articol sau descrierea unui produs) sa fie in limba romana.

Un alt argument este limba romana in care sunt termenii. Intr-o limba straina este un pic mai complicat si n-au fi mai bine sa fie in limba noastra natala! Acum, daca alegi o gazduire de la un provider strain si ai o problema cum o sa suni si sa vorbesti cu ei...Sigur, ca-ti vor raspunde, dar cat te va costa convorbirea, cum te vei intelege cu ei...O sa-mi spuneti ca veti trimite un e-mail.Ok! Dar, eu tot nu as alege o varianta straina...raman la cea romaneasca.

Si, daca tot v-am vorbit sa va dau si-o adresa pentru creare site. Sper ca v-am fost de folos si veti lua o decizie inteleapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...