duminică, 18 ianuarie 2015

Fulgi de porumb de la Rommac

Bine v-am regasit, dragi mei cititori! Pentru azi, fiind o zi superba de ianuarie m-am gandit sa va fac pofta cu ceva bun. Nu este vorba de o reteta, cu toate ca inclin sa imi fac si-o rubric, categorie speciala unde sa pot posta retete culinare vechi sau noi. Dar despre asta, la vremea lansari, voi face un anunt. Asadar, azi navigand prin minunatul nostru online am gasit: fulgi de porumb. Nu-s niste fulgi oarecare, ci sunt de inalta calitate, ca mai toate produsele comercializate sub brandul rommac. Cand eram mic nu imi lipseau din micul dejun, cred ca si voi ati folosit fulgii de prumb, pe care ii puneati in laptele fierbinte al dimentilor geroase din luna ianuarie.












Sursa foto: Fulgii de porumb rommac - momente de consum

Acum , ce sa va mai zic, ca baietelul imi seamana si, pe lamga faptul ca le mananca in lapte, le mai rontaie si de cate ori prinde pachetul. Mie, personal nu imi placeau asa goale. Sa le rontai, ca el, dar ma bucura cand il vad... Asta inseamna ca seamna un pic si cu sotia mea, care imi spunea ca le rontai asa cum sunt ...intre mese. Tot de la ea stiu ca sunt foarte delicioase si cu iaurt...iar daca ai nevoie de ceva duce, se poate adauga in iaurt miere de albine, stafide sau fructe uscate. Spune ea, n-am incercat inca, ca iese un dulce excelent in in forma asta... Sa va mai spun cat de hranitoare sunt, nu cred ca ar avea rost, stiti! Am vazut in toamna, elevi de liceu, in parc care rontaiau fulgi de porumb...este perfect pentru o asa situatie. Posibil unora dintre voi sa nu le placa, dar mie personal imi plac...asa ca o sa incerc cat de curand si varianta sotiei. Cea de care v-am spus mai sus un pic. Din blogosfera romaneasca va doresc spor la rontait fulgii de porumb rommac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Corina Cretu pe locul I ?

Tocmai cand il laudam pe Ponta pentru ca o va pune Corina Cretu pe locul I pe lista de europarlamentare, ceea ce ar face din PRO Romania un...